نمونه کار موشن گرافیک معرفی رویداد برای اینستاگرام

این موشن گرافیک یکی از نمونه کارهای طراحی شده توسط بولدکلیپ برای معرفی طرح خواندنی ترین قلبینو می‌باشد. در این موشن گرافیک، سعی گردیده با بازی کاراکتر، هدف اصلی این رویداد بهتر معرفی شود. سپس با تصویر سیاه و سفید مشکلات کاراکتر ذهنی نمایش داده می‌شود. در ادامه با رنگی شدن صحنه، مخاطب با تغییرات روحی فرد بهتر ارتباط برقرار می‌نماید. این موشن گرافیک، جزو دسته بندی ویدیوهای محتوایی است. در این سبک، روی ارائه اطلاعات مفید و کاربردی، تمرکز بیشتری می شود.

استفاده از موشن گرافیک، روشی متفاوت و جذاب، برای معرفی رویداد، همایش و جشنواره ها است. سفارش موشن گرافیک می‌تواند منجر به افزایش مشارکت و تعامل مخاطبین در رویدادها گردد. موشن گرافیک یکی از بهترین و ارزان ترین روش های معرفی طرح ها، رویدادها و جشنواره ها می‌باشد. موشن گرافیک علاوه بر معرفی بهتر هداف و فعالیت ها، باعث می‌گردد تا در کوتاه ترین زمان و با پویانمایی جذاب، بتوانید بهتر با مخاطبین خود در ارتباط باشید. همچنین، موشن گرافیک به عنوان یک ابزار ارتباطی مؤثر، می‌تواند به جلب حمایت و همکاری مخاطبین کمک شایانی نماید.

چطور سفارش موشن گرافیک بدهیم؟

برای سفارش موشن گرافیک می‌توانید از طریق راه های ارتباطی در صفحه ارتباط با ما، در تلگرام، واتساپ یا پیام رسان های داخلی، توضیحات طرح یا رویداد خود را ارسال نمایید. ما با کمک توضیحات شما و همچنین بررسی سایت و شبکه های اجتماعی شما، متن سناریوی مناسب برای معرفی طرح یا پروژه شما را تهیه می کنیم.

هزینه طراحی موشن گرافیک چقدر است؟

شما می‌توانید با مراجعه به صفحه تعرفه ها، هزینه تولید موشن گرافیک را مشاهده نمایید. جالب است بدانید این هزینه به صورت نهایی بوده و هزینه مازادی به این مبلغ اضافه نمی‌شود.

چطور می‌توانیم گوینده انتخاب کنیم؟

نمونه صدای گویندگان خانم و آقا تیم بولدکلیپ، در تلگرام، واتساپ یا … برای شما ارسال می‌شود.

لازم به ذکر است، عبارت (نسخه پیش نمایش boldclip.ir) که در موشن گرافیک معرفی طرح “خواندنی ترین قلبینو” مشاهده می‌نمایید، در ویدیوهای تحویلی به مشتریان قرار نمی‌گیرد.

قلبینو

قلبینو

مشاهده پیج

سفارش موشن گرافیک

تعرفه جدید 1403 سفارش موشن گرافیک همراه با گویندگی، با بهترین کیفیت و قیمت