نمونه کار تیزر تبلیغاتی معرفی محصول دندانپزشکی

21 اسفند 1402

این تیزر تبلیغاتی معرفی محصول دندانپزشکی، به سفارش شرکت نوتریدنت برای معرفی یکی از محصولات وارداتی این شرکت طراحی گردیده است. این ویدیو با ترکیب ویدیوهای واقعی (رئال) و موشن گرافیک تولید گردیده. یکی از مزایای این سبک طراحی، آشنایی بهتر مخاطب با محصول مربوطه و نمایش کاربرد محصول در دنیای واقعی می‌باشد. از این ویدیو می‌توان برای انتشار در شبکه های اجتماعی نظیر اینستاگرام، یوتیوب و … استفاده نمود. همچنین سبک طراحی این تیزر تبلیغاتی برای غرفه نمایشگاهی نیز بسیار مناسب است. تیزر تبلیغاتی همراه با ویدیوهای واقعی در جلب اعتماد مخاطب و شناخته شدن بهتر برند شما کمک بسیاری می‌نماید.

چطور سفارش تیزر تبلیغاتی بدهیم؟

برای سفارش تیزر تبلیغاتی نیاز است تمام توضیحات مربوطه نظیر (معرفی کسب و کار، محصول و …) را از طریق راه های ارتباطی در صفحه ارتباط با ما، در تلگرام، واتساپ یا پیام رسان های داخلی ارسال نمایید. تیم بولدکلیپ با پس از بررسی توضیحات شما، متن سناریوی مناسب جهت ساخت تیزر تبلیغاتی را تهیه می‌نماید.

هزینه طراحی تیزر تبلیغاتی چقدر است؟

در صفحه تعرفه ها، هزینه طراحی تیزر تبلیغاتی قابل مشاهده است. جالب است بدانید این هزینه به صورت نهایی بوده و هزینه مازادی به این مبلغ اضافه نمی‌گردد.

چطور گوینده انتخاب کنیم؟

کافیست در تلگرام، واتساپ یا … پیام ارسال فرمایید تا نمونه صدای گویندگان خانم و آقا تیم بولدکلیپ برای شما ارسال گردد.

آیا می‌توانیم تیزر تبلیغاتی به سایر زبان ها نیز سفارش دهیم؟

بله. ما در تیم بولدکلیپ امکان طراحی تیزر تبلیغاتی به زبان های انگلیسی، عربی، ترکی، فرانسوی، آلمانی و … را همراه با گویندگی داریم و برای دریافت نمونه صدای گویندگان در سایر زبان ها و استعلام قیمت گوینده خارجی، لطفا در تلگرام، واتساپ یا پیامرسان های داخلی، پیام ارسال فرمایید.

 

لازم به ذکر است، عبارت (نسخه پیش نمایش boldclip.ir) که در این ویدیو مشاهده می‌نمایید، در ویدیوهای تحویلی به مشتریان قرار نمی‌گیرد.

شرکت نوتریدنت

شرکت نوتریدنت

مشاهده پیج

سفارش موشن گرافیک

تعرفه جدید 1403 سفارش موشن گرافیک همراه با گویندگی، با بهترین کیفیت و قیمت