نمونه کار موشن گرافیک معرفی خدمات سایت

این موشن گرافیک با هدف معرفی خدمات سایت برلیا پنل، به سفارش این مجموعه طراحی گردیده است. در این موشن گرافیک سعی گردیده تا تمامی خدمات برلیا پنل، به خوبی به مخاطبین معرفی شود. سفارش طراحی موشن گرافیک به هر کسب و کاری این امکان را میدهد تا با کمترین هزینه و در کوتاه ترین زمان، بتوانند خدمات‌شان را به مخاطبین هدف معرفی نمایند.

چرا موشن گرافیک بهترین راه تبلیغات کسب و کار است؟

با کمک موشن گرافیک می توانید برخلاف سایر روش های تبلیغاتی نظیر چاپ تراکت، بنرهای سطح شهر، پیامک تبلیغاتی، چاپ تبلیغات در روزنامه ها و … با کمترین هزینه به معرفی کسب و کارتان بپردازید. شما می‌توانید به صورت کاملا هدفمند و مدیریت شده، موشن گرافیک خودتان را به مخاطبین هدف نمایش دهید. امری که در سایر روش های تبلیغاتی به راحتی امکان پذیر نیست. برای مثال اگر بخواهید از سایت هایی نظیر آپارات، یکتانت و … برای معرفی کسب و کارتان از طریق ویدیو کمک بگیرید، به راحتی می‌توانید با اعمال فیلترهایی نظیر، موقعیت مکانی، گروه سنی، مشاغل و … شانس معرفی بهتر کسب و کارتان را بالا ببرید. در زمینه تبلیغات در شبکه های اجتماعی نیز می‌توانید برای انتشار تبلیغات، به پیج ها و کانال های مرتبط با کسب و کار خودتان، سفارش تبلیغ دهید. بدین صورت، تبلیغ شما به مخاطبین بالقوه کسب و کارتان نمایش داده می شود.

سفارش موشن گرافیک تبلیغاتی

برای سفارش موشن گرافیک تبلیغاتی کافیست از طریق راه های ارتباطی موجود در صفحه تماس با ما، با کارشناسان ما در ارتباط باشید. در قدم اول، به اطلاعاتی نظیر معرفی کسب و کار شما، راه های ارتباطی (نظیر آدرس سایت، پیج اینستاگرام، شماره تماس ها و …) نیاز می‌باشد. تیم بولدکلیپ با بررسی دقیق توضیحات ارسالی شما، متن سناریوی مناسب برای معرفی کسب و کارتان را تهیه و همراه با نمونه صدای گویندگان خانم و آقا ارسال می‌نماید.

هزینه ساخت موشن گرافیک همراه با گویندگی چقدر است؟

در صفحه تعرفه ها، هزینه سفارش موشن گرافیک همراه با گویندگی به زبان فارسی را می‌توانید مشاهده نمایید. این هزینه به صورت نهایی می‌باشد و هزینه مازادی به این قیمت اضافه نمی‌گردد. جالب است بدانید که امکان طراحی موشن گرافیک با گویندگی انگلیسی، عربی، ترکی و … نیز وجود دارد. شما می‌توانید برای دریافت تعرفه گویندگی و نمونه صدای گویندگان در سایر زبان ها از طریق راه های ارتباطی موجود در صفحه تماس با ما، پیام ارسال نمایید.

لازم به ذکر است، عبارت (نسخه پیش‌نمایش boldclip.ir) در ویدیوهای تحویلی به مشتریان واترمارک نمی‌شود.

برلیا پنل

برلیا پنل

مشاهده پیج

سفارش موشن گرافیک

تعرفه جدید 1403 سفارش موشن گرافیک همراه با گویندگی، با بهترین کیفیت و قیمت