نمونه کار موشن گرافیک معرفی اپلیکیشن موبایل

12 اردیبهشت 1402

این نمونه کار موشن گرافیک، با هدف معرفی اپلیکیشن پادرا موبایل و به سفارش پادرا سافت تولید گردیده است. با توجه به امکان انتشار ویدیو در گوگل پلی، کافه بازار، مایکت و …، سفارش موشن گرافیک برای اپلیکیشن، فرصت بسیار مناسبی برای معرفی بهتر اپلیکیشن ها می‌باشد. موشن گرافیک به طور موثر و چشمگیری می‌تواند آمار نصب اپلیکیشن را افزایش دهد.

برای سفارش موشن گرافیک معرفی اپلیکیشن چکار باید کنیم؟

بعضی از مشتریان ما، در قدم اول دید درستی نسبت به فرآیند ثبت سفارش موشن گرافیک ندارند. به طور دقیق نمی‌دانند چه اطلاعاتی برای شروع پروژه نیاز است. برای شروع سفارش موشن گرافیک کافیست از طریق راه های ارتباطی موجود در صفحه تماس با ما، لینک اپلیکیشن‌تان در (گوگل پلی، کافه بازار، مایکت و …) را برایمان ارسال نمایید. در صورتی که هنوز اقدام به انتشار اپلیکیشن نکرده اید و قصد دارید همزمان با انتشار، ویدیوی معرفی را نیز قرار دهید، لازم است در صورت امکان فایل اپلیکیشن، و در غیر اینصورت اسکرین شات هایی از اپلیکیشن را برای تیم ما ارسال نمایید.

همچنین ارسال توضیحاتی نظیر مزایای رقابتی اپلیکیشن شما نسبت به سایر رقبا، معرفی امکانات و … می‌تواند به تیم ما در سناریونویسی بهتر، کمک زیادی نماید. علاوه بر این، در صورتی که قبلا اپلیکیشن شما منتشر گردیده و دستاوردهایی داشته، معرفی آن‌ها در سفارش موشن گرافیک و ویدیوی نهایی باعث جلب نظر و اعتماد مخاطبین خواهد شد. دستاورهایی نظیر:

  • تعداد زیاد نصب فعال
  • دریافت جوایز از مسابقات، همایش ها و …
  • نقد و بررسی توسط دیگر وبسایت های معرفی اپلیکیشن یا بلاگرهای فعال در حوزه تکنولوژی

چطور با سفارش ویدیو، نصب اپلیکیشن را افزایش دهیم؟

همانطور که قبلا توضیح دادیم، شما می‌توانید موشن گرافیک معرفی اپلیکیشن را در گوگل پلی، کافه بازار، مایکت، سیب اپ و … منتشر نمایید. اما فقط به انتشار ویدیو در این پلتفرم ها اکتفا نکنید! بهتر است این موشن گرافیک را در یوتیوب، آپارات و اینستاگرام نیز منتشر نمایید. در صورتی که وب سایت دارید، بهتر است موشن گرافیک را در سایت تان نیز منتشر نمایید.

تعرفه ساخت موشن گرافیک همراه با گویندگی چقدر است؟

شما می‌توانید با مراجعه به صفحه تعرفه ها، هزینه سفارش موشن گرافیک همراه با گویندگی به زبان فارسی را مشاهده نمایید. این هزینه به صورت نهایی می‌باشد و هزینه مازادی به این قیمت اضافه نمی‌گردد. جالب است بدانید که امکان طراحی موشن گرافیک با گویندگی انگلیسی، عربی، ترکی و … نیز وجود دارد. شما می‌توانید برای دریافت تعرفه گویندگی و نمونه صدای گویندگان در سایر زبان ها از طریق راه های ارتباطی موجود در صفحه تماس با ما، پیام ارسال نمایید.

لازم به ذکر است، عبارت (نسخه پیش‌نمایش boldclip.ir) در ویدیوهای تحویلی به مشتریان واترمارک نمی‌شود.

 

پادرا

پادرا

مشاهده پیج

سفارش موشن گرافیک

تعرفه جدید 1403 سفارش موشن گرافیک همراه با گویندگی، با بهترین کیفیت و قیمت