نمونه کار موشن گرافیک معرفی محصول کارخانه

موشن گرافیک معرفی محصول یکی از نمونه کارهای طراحی شده توسط بولدکلیپ برای معرفی یکی از محصولات کارخانه اپنا می‌باشد. در این موشن گرافیک، سعی شده است مزایای رقابتی محصول UPS شرکت اپنا به تصویر کشیده شود. این ویدیو با هدف نمایش در غرفه نمایشگاه تولید گردیده. این موشن گرافیک، جزو دسته بندی ویدیو تبلیغاتی است. در سبک ویدیوهای تبلیغاتی، روی معرفی شفاف خدمات و بررسی قابلیت های مفید از دید کاربر، تمرکز بیشتری می شود.

استفاده از موشن گرافیک، روشی متفاوت و جذاب، برای بازاریابی محصولات است و می‌تواند منجر به افزایش فروش و بهبود تجربه کاربری مشتریان شود. موشن گرافیک یکی از بهترین و ارزان ترین روش های معرفی محصولات، خدمات و کسب و کارهاست. موشن گرافیک علاوه بر معرفی بهتر برند شما، باعث می‌شود تا در کوتاه ترین زمان و با جلوه بصری جذاب، بتوانید خدمات و کسب و کارتان را به مخاطبین معرفی کنید. همچنین، موشن گرافیک به عنوان یک ابزار بازاریابی مؤثر، می‌تواند به جلب اعتماد مشتریان و افزایش فروش شما کمک کند.

چطور سفارش موشن گرافیک بدهیم؟

شما می‌توانید از طریق راه های ارتباطی در صفحه ارتباط با ما، از طریق تلگرام، واتساپ یا پیام رسان های داخلی، توضیحات کسب و کارتان را ارسال نمایید. ما با کمک توضیحات شما و همچنین بررسی کامل سایت و شبکه های اجتماعی شما، متن سناریوی مناسب کسب و کارتان را تهیه می کنیم.

هزینه طراحی موشن گرافیک چقدر است؟

شما می‌توانید با مراجعه به صفحه تعرفه ها، هزینه تولید موشن گرافیک را مشاهده نمایید. جالب است بدانید این هزینه به صورت نهایی بوده و هزینه مازادی به این مبلغ اضافه نمی‌شود.

چطور می‌توانیم گوینده انتخاب کنیم؟

نمونه صدای گویندگان خانم و آقا تیم بولدکلیپ، در تلگرام، واتساپ یا … برای شما ارسال می‌شود.

لازم به ذکر است، عبارت (نسخه پیش نمایش boldclip.ir) که در موشن گرافیک معرفی محصول کارخانه مشاهده می‌نمایید، در ویدیوهای تحویلی به مشتریان قرار نمی‌گیرد.

کارخانه اپنا

کارخانه اپنا

مشاهده پیج

سفارش موشن گرافیک

تعرفه جدید 1403 سفارش موشن گرافیک همراه با گویندگی، با بهترین کیفیت و قیمت