نمونه کار موشن گرافیک گروه خودروسازی سایپا

05 اردیبهشت 1402

نمونه کار موشن گرافیک معرفی نکات مهم در مورد لاستیک خودرو که به سفارش گروه خودروسازی سایپا طراحی گردیده است. این موشن گرافیک، جزو ویدیوهای محتوایی محسوب می‌شود و برند مربوطه سعی دارد به صورت پویا و جذاب، نکات و اهداف سناریو را به مخاطب منتقل نماید. سفارش موشن گرافیک محتوایی یکی از بهترین راهکارها برای برندسازی می‌باشد. در موشن گرافیک محتوایی مخاطب بدون مشاهده تبلیغات پیاپی، شاهد مطالب مفید و کارآمد می‌باشد. همین موضوع باعث می‌شود تا کاربران زیادی، ویدیو را به دوستان خود ارسال (فوروارد) کنند. این روش می‌تواند باعث افزایش شانس دیده شدن ویدیو و معرفی برند شما می‌شود.

شما می‌توانید برای برندسازی بهتر کسب و کارتان، در بولدکلیپ سفارش موشن گرافیک محتوایی بدهید. تنها کافیست توضیحات مورد نظرتان را از طریق راه های موجود در صفحه ارتباط با ما ارسال نمایید. کارشناسان ما پس از بررسی کسب و کار شما، بهترین سناریو برای سفارش موشن گرافیک در سبک محتوایی را تهیه کرده و جهت بررسی برایتان ارسال می‌نمایند. در بولدکلیپ، امکان ساخت موشن گرافیک به زبان های متفاوت، همراه با گویندگی (نریشن) فارسی، انگلیسی، عربی، ترکی و … امکان پذیر است.

هزینه طراحی موشن گرافیک چطور محاسبه می‌شود؟

در صفحه تعرفه ها، هزینه تولید موشن گرافیک فارسی قابل بررسی می‌باشد. نکته حائز اهمیت اینست که این هزینه به صورت نهایی می‌باشد و هزینه مازادی به این قیمت اضافه نمی‌گردد.

لازم به ذکر است، عبارت (نسخه پیش‌نمایش boldclip.ir) در ویدیوهای تحویلی به مشتریان واترمارک نمی‌شود.

گروه خودروسازی سایپا

گروه خودروسازی سایپا

مشاهده پیج

سفارش موشن گرافیک

تعرفه جدید 1403 سفارش موشن گرافیک همراه با گویندگی، با بهترین کیفیت و قیمت